March 31, 2012

Set bersalin/penyusuan SHAKLEE terbaik!!!

Assalammualaikum semua...

Arini genap 40 hari saya berpantang...Alhamdulillah syukur sgt sbb saya sudah sihat dan bertenaga sekarang. Tapi masih lagi meneruskan pantang sehingga 44 hari. InsyaAllah...

Pada awal minggu berpantang, susu badan saya tidak meriah. Sedih sangat tgk baby seperti tidak cukup susu..sekejap2 terjaga dari tidur dan hendak menyusu. Rasa seperti dia tidak kenyang @ tidak puas menyusu. Pening  kepala memikirkan apa nak buat. Last2 saya bagi juga la susu formula....

Setelah membuat research makanan atau vitamin apa yang boleh menambahkan susu badan, saya telah `berkenalan' dgn produk SHAKLEE.... setelah mencuba, Alhamdulillah syukur sgt2 kerana hasilnya sangat memberangsangkan!!  suke sgt2 bila baby dapat tidur dgn lena setelah kenyang minum susu... syukur  sgt2 kerana dipertemukan dgn SHAKLEE...

kawan2 atau bakal ibu diluar sana, saya memang mencadangkan produk SHAKLEE ini kerana terbukti keberkesanannya...! tapi dgn syarat mesti minum air at least 3 liter satu hari ok... anda mesti berpuas hati dgn produk ini..percaya la!  ;-)



Ini dia set PENYUSUAN yang saya amalkan hingga ke hari ini.... kepada yang nak mencuba, silakan... kepuasan amat dirasai.... ;)

No comments:

Post a Comment