July 6, 2012

Botol oh botol....

             Malam tadi aku anak beranak tidur di rumah mak...rumah mak sebelah blok je. Sebab en.hubby keje malam, adik aku pula tuisyen..tak dapat la dia nak teman kan kami tido....kebiasaan kalau en.hubby keje malam, aku akan ajak adik ku tido di rumah..atau tinggalkan Qalesya di rumah mak...atau aku sendiri tido di rumah mak dgn anak-anak...bukan ape, kalau en.hubby tiada di rumah awal pagi, susah aku nak hantar anak-anak...time pagi2 tu Qalesya tgh tido lagi...yang adik dah jaga...so kene dukung kedua sekali...mana la cukup tgn nak dukung dua2...huhu

          Sebelum tido mlm tadi nak buatkan Qalesya susu dia..botol susu ntah kemana! bila tanya Qalesya, mulut dia bising berkata-kata tapi satu ape pun aku tak paham....aduyai....nasib baik ada botol kecik...just buat 5oz je...biasa 8-9oz...

        Bgn pagi tadi baru perasan botol susu dia tu ada kat tepi bantal tido aku...la....jenuh mencari tgh mlm td....rupanya aku yang letak kat situ mase Qalesya main2 atas katil......sabar jela.....maafkan mama nak...mama sendiri tak teringat mama letak kat situ....hehe...

* arini xpose ganti sbb terlajak bgn sahur lagi.....sabar jela......

No comments:

Post a Comment