July 5, 2012

Cinta kamu~


Dia....
yang aku sayang..
yang aku cinta....
yang buat aku bahagia...
yang selalu buat ku ketawa...
yang buat aku menangis...
yang buat aku termenung...
yang buat aku kagum...
yang buat aku yakin....


Dia....
selalu mengikut kehendakku....
selalu melayan kerenahku...
selalu membantuku....
selalu mencintaiku....
selalu menyayangiku...
selalu menciumku...
selalu memelukku....


Dia....
adalah insan yang bernama SUAMI....
yang juga sahabat dan kekasih...
yang sentiasa disisi ku....
yang menjadi tempat aku mengadu.....

Jika kau membaca catatan ku ini...
ketahuilah yang aku sangat mencintai kamu....
aku sangat sayang kamu....
aku sangat menghargai kehadiran kamu....
Terima kasih atas segala kebaikan mu terhadap diriku.....

Ketahuilah kamu anugerah terindah dari Allah...
Terima kasih Allah kerana perjodohkan kami......


 
Khas buat suami ku Hazlishahmi bin Mohamad....
Semoga cinta kita kekal hingga ke syurga.....
Amin Ya Rabbal Alamin....






2 comments:

  1. Terharunya sy mmbaca blog awk ni.... semoga success selalu.

    ReplyDelete