September 11, 2012

I'm back!!

hallo..... sgt3 rindukan my blog.....!!! tapi selalu je xsempat nak update....sedey~ hope pasni rajin2 la aku update belog...huhu..

Selepas je raya semua benda aku kelam kabut aku rase...xtau nape...nak cite balik pun dah xbest dah...lgpun malas nak pk semua benda yg berlalu... ok, lets start it again... :-)

My baby syaurah dah start mamam! bubur kosong mmg dia xberapa nak telan...xsedap katanya! haha
baby-baby sekarang ni mmg pandai memilih kan? nak yg sedappppp jeee....heeeee

sblm aku bg bubur pada baby syaurah, aku bg nestum kosong tu.....pastu asik yak je....mgkin perut baru nak terima makanan....after a while dah ok dah.....then aku msk bubur, campur dgn carrot....then blend kasi halus mulus! mmg dia mkn banyak.... pastu wat gak bubur dgn ikan bilis..... makan bykkkk gak! bagus la ank mama ni......skang ni mkn sehari sekali je...tghari..tp kdg2 mlm aku bg gak dia mkn...sbb bile kita mkn, dia akn pandanggggg je kite....kesian lak aku tgk! last, mama amik nasi, letak ikan bilis (dah siap blend utk jadikan stock) blend halus.....then dia mkn smpai licin! haha.....

aritu gi cucuk syaurah utk 6 bulan, berat dia dah 7.4kg! montok la sikecik ni...mama sukeeeee..hihi
pas cucuk Alhamdulillah xdemam... good girl.... sekarang ni syaurah dah rajin meniarap...pastu ligat je bile duk dlm walker....mulut dia pun leh tahan bising....asik membebel je...hihi...perkembangan yg baik...Alhamdulillah....

Pasni aku story pasal Qalesya lak ye....


Syaurah 6bulan+... montok kan....korang belum tgk tang paha dia tu...semua org geram!..awwww~

No comments:

Post a Comment