October 30, 2012

Fulltime housewife.. ^_^

Hallo.... Salam Aidiladha semua... Seronoknye ble dpt jd fullti me housewife kan.. Ank membesar depan mata je...tp apakan daya aku kena kerja... Klu x watpe blaja tinggi kan..hihi
Disamping dpt pgg wit sendiri, dpt gak membantu ekonomi aku dan suami.. Xde la nk arap duit dia je kan...dpt gak bg mak wit..insyaAllah dpt berkat :-)

Ok, back to the topic.. Actually aku cuti seminggu sbb mak dgn abah bercuti ke sarawak di rumah kakak ku yg menetap disana... So xde sape jage ank2 then aku reserve kan cuti khas nk jaga mrk... Ape slhnye, jage ank sendiri sambil tu leh rehat kan jiwa dan bdn dari kerja yg melambak kat opis tu...

Sementara tgh bercuti ni dpt la balik kg suami di melaka..tp xlama.. Puas hati dpt bercuti kali ni.. :-)

Raya haji di melaka thn ni. Memang tak rancang pun.. Kebetulan hubby dpt cuti gak.. Best!

Ok, selamat bercuti semua dan selamat menyambut AidilAdha... Nak berkorban ape thn ni? :-)

* sempat shopping kt giant sblm berangkat balik kg :-)

No comments:

Post a Comment