November 8, 2012

Fasa 1...huhu

Salam semua...

Semalam bermulanya fasa 1 utk aku... Nak tau ape?? Jeng jeng jeng.... Hihi
Actually last week aku bli ebook diet kamikaze.. Ditulis oleh en. Ben yg dulu nye berbadan bsr tapi sekarang berjaya turunkan berat badan tanpa sebarang ubat ubatan... Mmg best la bce buku dia tu... Ape yg dia kaji dan praktikkan adalah benar dan berasas sekali..

Skang tiba masenya aku mengikut jejak nya sbb aku xnak lg ternak lemak2 degil yg dah bertepek kat bdn aku ni setelah bertahun- tahun tau!! Target aku utk turun 10 kg kembali kepada berat ideal!! Semoga usaha ku berhasil... Amin....

Fasa pertama selama 10 hari... Cabaran tidak mengambil nasi dan mengikut jadual yg diberikan oleh en. Ben... Menghadkan pengambilan kalori yg berlebihan ( utk aku hanya 1400 kalori saje diperlukan dlm sehari ) dan dan juga senaman.. En ben bg senaman paling simple iaitu skipping :-)

Semoga dgn usaha ku kali ini akn berhasil... Aku nak sihat utk diri aku dan juga utk suami tercinta... Aawwwww... Heeeee

Chayok for me!!!!!

No comments:

Post a Comment