November 13, 2012

Mood mengecat la plak!!!~

Salam semua.... Arini public holiday for deepavali... Happy deepavali to all my indian friends.....

Ohye, tgk title atas tuuuuuuu... Dah ujung tahun ni baru ade mood nak mengecat umh.. Maklum la umh aku dah masuk 4thn warna tu je... Aku dah buhsan ok.

Aku tgk trend skang ni warna-warna terang dan garang.. Bersemangat bile balik ke rumah xde la rase nak tido je.. Haha

Ade beberapa list warna yg belum diputuskan lg.. Kene bincang dgn encik somi.. Tp selalu pun dia ikut je ape yg aku suke... Hehe... Senang dpt laki mcm ni.. Support bini memanjang! Bkn takut bini ye... Kihkih

Warna yang ade dlm list aku :

1) dark brown and pearl cream
2) olive green and pearl white
3) red chili and pearl cream
4) red and peach
5) meroon and peach
6) black, white and grey ( cadangan makcik aku)
7) dark brown and red

Tu warna yg bg aku kalau di combine akn jadi cantik.. Kne pandai main dgn warna... Ni aku de google tgk warna-warna yg cantik... Tq en. Google... Hohooo

No comments:

Post a Comment