December 7, 2012

aku gemok sgt ke???

Salam jumaat semua...

Tgk entri ats tu....aku gemuk sgt ke???? Klu jumpe dgn org yg dh sekian lame xjumpe msti akan ckp...semangatnye ko....gemok dah...mcm2 la!  Yes,mmg aku admit yg aku dh gemuk!!

Aku amik semua kata-kata dan cacian itu sbg cabaran utk aku kuruskan badan!!!  Nanti bile dh mencapai berat ideal, biar tbeliak mate mrk melihat aku...

Stakat ni dah join group en.ben, aku sgt2 puas hati...dia ajar aku mengawal pengambilan kalori sehari,dia ajar cara senaman yg betul...takat ni dh turun skit..alhamdulillah ada perubahan secara sihat. Arap2 pasni turun lg.....xsabar nak buktikan pd mrk yg pandang semcm kt aku!!..hahaha

Ok,usaha tangga kejayaan!!!..aku mesti teruskan usaha aku hingga berjaya....insyaallah...

*tq pada my love dan kakyong sbb bg smangat pd aku..syg korang ketat2...mmuah. ^_^

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment