December 31, 2012

selamat tinggal 2012

Salam...

Lame dah tak update blog...banyak cerita sebenarnya ni..tp yang paling latest adalah.....happy new year 2013...gudbye 2012...

Byk kenangan suka dan duka thn 2012 yg berlaku pg aku dan insan disekelilingku....antaranya adalah lahirnya puteri ke2 dalam keluargaku yg diberi nama Syahidah Nursyaurah bt. Hazlishami pada 20 februari 2012... sekarang dah berusia 10bln...puteri yg sgt cantik ;)

dan puteri sulung yg dah berusia 2thn 8bln...dia sgt aktif dan cerdik! Serta cantik juga mcm mama dia...auwwww....;)

Thn ni juga tahun terputusnya persahabatan antara aku dan kwn baik yg dari kecil membesar bersama..pedih tapi kuhadapi jua...

Tahun ni juga bos aku disahkan menghidapi breast cancel tapi bernasib baik sbb dpt kesan from early stage..then dia tidak masuk bekerja dari january sehingga sekarang...

Actually byk sgt kisah duka duka pd thn ni...thn yg sgt mencabar bg aku..serius!! Sgt mencabar...mental dan fizikal....Alhamdulillah aku dpt harungi semuanya dgn tabah...thanks to my family yg byk bg support...syg korang!!

*aku berdoa utk tahun 2013 akan memberi lebih kebahagiaan buat aku..dan diberikan kesihatan yg baik...juga dimurahkan rezeki...dan juga dipanjangkan usia...amin...

*azam thn baru ni nak berat bdn turun lg :P

* WELCOME 2013 *

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment