January 21, 2013

abah @ abang ??

Salam...

Ni nak cite 1 perkara yang paling aku xsukeee...haha...bukan xsuke ape... tapi agak menyengalkan diriku.....haha...

bila aku brbual dgn en.hubby...biasa aku panggil dia 'abang' tp kdg2 panggil dia 'papa'....

Bila aku nak cerita pasal 'abah' iaitu bapaku...mesti en.hubby tersalah dgr dan akan tanye aku 'abah ke abang?'....selalu sgt jadi mcmtu...sampai kekadang naik hangin aku dibuatnye...haish!!....
Kelakar pun ada taw...salah ke sebutan aku tu?? Abah dan abang...sama ke sebutan? Atau aku nye suara yg sengau...haha....@ nyaring?? Dia selalu ejek aku kate suara aku nyaring....kelakar tul la...kalau nak ,aku akn guna ayat 'papa' bile bercerita tentang abah supaya tiada kekeliruan....(sila geleng kepala anda ye;)

Perkara kecil ni la yg wat kami gaduh kecik...hehe...tp gaduh2 manja laa...sedangkan lidah lg tergigit, inikan pula suami isteri.....sape tak syg dgn suami...jgn jd isteri derhaka ok..xcium bau syurga nanti!!..hehe

Papepun aku tetap syg pada mu wahai en. Papa cool..tetap di hati ku....chewah.......!!~

*papa cool sentiasa cool...hehe....betul, xtipu punya......hikhik

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment