January 29, 2013

Maaf......

Mengapa sukar ucapkan maaf..... Walau hati ini telah lama memaafkan nya tapi amat sukar untuk aku mengucapkan kata maaf... Argh... !!!! Aku sanggup ketepikan ego ku.... Aku sanggup membuang malu ku..... Tapi mengapa aku tak sanggup memulakan nya dulu???

Teringat kata-kata kakyong....mengalah bukan bererti salah....!!! Mengalah juga akan membuat kita lebih tabah... Mengalah juga buat kita tenang....

Ya Allah ya tuhan ku.... Aku hamba yang kerdil yang tidak lari dari membuat salah... Aku pohon padamu tuhan, agar Kau lembutkan hatinya dan hati ku agar kami dapat berbaik semula... Aku tidak mahu hidup dengan ada nya musuh.... Dan aku juga tidak mahu mati ketika adanya musuh... Damai kan la hati-hati kami ya rabbi.... Berikan kami petunjuk kearah kedamaian itu.....

* hati kecil ku sentiasa merintih agar perbalahan ini dpt diselesaikan.... Semoga kedamaian dpt dikecapi jua.....aku insan yang lemah... :-(

No comments:

Post a Comment