February 12, 2013

I'm pregnant!!!

Salam semua.....

Haha...tgk tajuk entri kat atas tu....terkejut x??? Hahaha..... Saje je wat tajuk gempaq...kihkih...itu semua dusta belaka......huhu

Sebenarnya mlm tadi aku mimpi aku pregnant.....hoho... Boleh tak mimpi camtu.. Aku mimpi kat satu tempat yang xsure kat mane...tibe2 dpt tau aku pregnant 3 bulan...perut pun buncit sikit...time tu pun aku terkejut yg aku pregnant..kiranya dalam mimpi pun terkejut la....pstu dlm mimpi terbayang yang aku dah mkn nenas....tapi aku pregnant...haha...ape agaknya maksud mimpi aku tu ye?? Adakah........oh, no no no no........ Not now ok....im not ready yet....bukan nak tolak rezeki tapi aku merancang utk anak ke3 mungkin bila qalesya dah nak masuk sekolah....tapi aku hanya merancang, Allah yang tentukan segalanya...kalau Allah nak bagi aku anak mase terdekat ni, aku terima je.... Sbb perancangan Allah lebih hebat dari kita semua :-)


** selamat thn baru cina kpd semua yg menyambutnya....
** sok dah start keje....arap jalan xjem sbb sekolah masih bercuti hingga jumaat ni...




No comments:

Post a Comment