February 13, 2013

Maaf ku pinta...

Salam semua....

Terima kasih Allah kerana membukakan hati ku untuk memohon kemaafan kepada dia... Sekarang terpulang padanya samada mahu memaafkan aku atau tidak... Seperti kata pepatah, jika kita buat salah pada Allah, harus minta keampunan padaNya...jika kita buat salah pada manusia, kita harus minta maaf pada manusia tersebut.....

Aku sanggup ketepikan soal 'siapa salah' dalam hal ini.... Biarlah...Allah yg lebih mengetahui segalanya.... Biar kita yang merendahan diri, memohon kemaafan.... Tidak salah kan? Kerana itu satu perbuatan yang mulia....

Semoga ucapan maafku diterima krn aku tidak mahu berterusan memendam rasa ini.... Biar ku lerai satu persatu itu agar hidupku sentiasa tenang... Setenang air sungai yg mengalir....


** syukur, dia memaafkan aku tatkala aku menulis entri ini.....syukur Ya Allah.... :-)

No comments:

Post a Comment