March 19, 2013

Cepat sembuh ye kaklong

Salam semua silent reader :-)

Lame gak menyepi...sebab xtau nak story ape...hihi...

Minggu lepas syaurah xsihat...dia kene cirit-birit..ntah apa yang dia makan sebab dia sorang je kene..aku suspect dia ada mkn makanan yg dikutip..samada umah aku @ opahnye... tapi selepas 2 hari, adik dah sihat....xde dah cirit birit...alhamdulillah...

Tapi sejak semalam, kaklong pulak tak sihat....dia batuk dan demam skit...dah dua mlm dia terjaga tgh mlm sbb batuk dan xselesa...kesian kaklong..arap2 dah ok dah...tapi kaklong tetap aktif mcm biasa :-)
Anak2 mama kalau xsihat, tetap cergas je...mereka kuat lawan sakit! Mama tau tu...mama nak kamu kuat walau apa sekali pun...

semoga anak mereka sentiasa dilindungi Allah swt....amin....

*xsabar tunggu weekend* hihi

No comments:

Post a Comment