March 21, 2013

Get well soon sayang mama

Salam semua...

Arini dah masuk hari ke3 qalesya demam...sedikit batuk tapi kahak sangat la byk!! Boleh dgr melalui batuk dan pernafasan dia..

Selepas sehari jumpa doktor, semalam jumpa semula dan doktor bagitahu kahak masih byk dan qalesya kena amik nebulizer sebanyak 4x! Kesian ank mama ╮(╯_╰)╭

Dah 3 malam tidur nya terganggu... 3 malam juga lah mama jadi burung hantu..huhu...mama sanggup syg sebab nak pastikan ank mama sihat...

Mula2 qalesya demam aku terus balik rumah dari tempat kerja..hari kedua terus amik EL sebab nak jaga qalesya.. kalau ikutkan hari ni juga mama taknak gi keje sebab qalesya masih tak sihat.. tp terpaksa kerja juga memandangkan tiada org jaga office ╮(╯_╰)╭

Kalau harini masih tak ok, aku dan hubby akan bawa qalesya ke hospital. Bkn xnk bawa dari awal..aku cuma tak sanggup tgk qalesya kene cucuk dan tidur di wad..tapi jika keadaan memaksa utk kami refer hospital, kami akn buat..yg penting anak mama sihat!

Rasanya dah lama qalesya tidak jatuh sakit sbb dia sorg yg sgtttt aktif! Tapi bila sakit, mcmni la jd nya....teruk! Ya Allah, sembuhkan la anak ku....aku rindu gelak tawa nya....aku pohon padamu agar kau lindungi anak-anak ku dari segala musibah dan berikan mereka kesihatan yang baik....sesungguhnya Kau maha penyembuh...amin...

** qalesya,be strong ye sayang...mama know u r strong!!... mama love u soo much!! ♥

No comments:

Post a Comment