March 12, 2013

Moment itu...

Salam semua....

Arini bangun lambat...sedar2 dah 7.45pg!! Terus lompat turun katil, capai towel and mandi!! Nasib baik en hubby ade..dia off arini...tgk kan budak2... Haru jadi pg ni....jalan pulak jem! Sampai opis 9.30pg..amik kau! Lantak la...bukan selalu lewat mcm tu...huhu

Ni semua gara2 tido lambat semalam..pukul 2 pg rase nya...hahaha...mcm2 hal berlaku sebelum tido....xabes-abes....

Tgh drive tadi, dgn jln yg sgt jem.....bergenang air mata ku....tetiba teringat hal malam tadi dan tringat pula kenangan zaman dulu....sempat juga aku berdoa agar semua yang berlaku kembali jerneh seperti biasa....

Aku ni kalau gaduh atau marah org pun mmg xlama...aku cepat minta maaf dan cepat memaafkan orang...hati perempuan kan....memang sgt lembut...aku mudah menangis...aku mudah cair...
Buat masa sekarang ni, aku cuma hanya mampu berdoa...semoga hati kami dapat bersatu semula...aku yakin semua yang berlaku ada hikmah yang tersembunyi....

Ini la dia kakak dan makcik2 yg ku syg...kami membesar bersama..pernah susah senang bersama... ( hidup kami ketika sekolah dulu sgt3 susah!!! Arap mrk msih ingat ) tapi sekarang masing2 dah besar, dah ade anak, dah ada kerjaya masing2...apa yang boleh aku kata kan adalah jiwa kami tidak lagi sama seperti dulu.....aku berharap walaupun jiwa xsama, yang penting hubungan kita tidak terputus.....

** wahai makcik ku, (jika kau bace blog ini) biar apa jua kesalahan yang kita lakukan dulu, anggaplah itu semua dugaan yg mematangkan diri kita...kita semua tidak sempurna..jika kita bersatu, kita akn tetap teguh..tapi jika kita berpisah, roboh la sesuatu yang kita impikan dulu.. Adah sayang kamu... Maaf jika ianya berpunca dari ku....aku hanya insan yang lemah....




No comments:

Post a Comment