March 11, 2013

Sakit hati... T_T

Salam Isnin semua....

Malam tadi dapat 1 cerita yang membuatkan aku geram, sedih dan terkejut :-(
Tak tau nak cerita macammana... Sebab ni hal antara aku dan seseorang yang sgt rapat dgn aku dulu... Darah daging sendiri!

Tak tau nak cerita mcmmana.. Biarla aku dan mereka yang tahu...aku cuma berharap satu hari nanti pergaduhan ini akn berakhir..kan aku pernah bagitau dulu...yang aku tak mahu ada musuh! Tapi jika mereka masih nak bermusuh dgn aku, apa perlu aku buat??? Sesungguhnya aku telah cub meleraikan permasalahan ini...tapi dia yang masih berkeras tidak mahu meleraikannya....biarla...

Kalau aku lawan, aku sama saje seperti dia..so, aku amik keputusan utk biarkan saja...api jangan dilawan dgn api...biarla aku jadi air atau angin supaya api terus padam...aku hanya mampu berdoa agar semua ini berlalu dgn tenang dan tiada persengkataan...

** ok, setakat ni aku dah ok dah...cuma mlm tadi je rase geram....nasib baik boleh tido! Huhu
** thanks kat kakyong sebab bg semangat kat aku...thanks kat my hubby gak sebab sentiasa ada kat sebelah aku bg sokongan....sayang korang ketat...mmuah: -*

No comments:

Post a Comment