March 1, 2013

Welcome March (month of anniversary)

Salam semua....

Arini 1.3.2013..... Cepat je dah bulan 3 tahun 2013 kan... Bulan ni bulan special bagi aku dan en. Hubby... It is our anniversary :-) pada 7.3.2013 nanti...dah 5 tahun dah sebagai suami isteri... Anak pun dah 2...huhu..

Tapi aku kenal dgn en.hubby dah lame.... Dah masuk 10tahun dah... Paham sgt perangai dia...keke...bila marah, bila merajuk, bila happy, bila sakit....tau semua tu...tp biasa la suami isteri ada gak gaduh2.. Mcm pepatah, sedangkan lidah lagi tergigit...kan...tapi itu semua menguatkan kasih sayang kami suami isteri...kalau sentiasa OK je, xbest la...kan? Sebab kite manusia mana ada yang sempurna....

Yang paling kami amalkan sampai sekarang ialah, kalau gaduh jangan lama2...paling lama kiteoran gaduh hanya 1 hari je..bila malam nak tido, masing2 cari masing2...hehe...kene beralah la...kalau tak aku beralah, dia beralah...ego kene jaga...jangan nak emo xbertempat... Baru la aman hidup berumahtangga :-)

Kepada abang, happy anniversary ke5.. (Masih ada 6hari sebelum anniversary :-) Sayang cintakan abang sgt2.. Terima kasih sebab jadi suami yg baik kpd sayang... U really really nice to me!! syg je kdg2 selalu moody...hihi...Papa yang penyayang pada ank2 kita yg comel tu (korang nak tau, en.hubby sangat3 manjakan anak2!! huhu) Sentiasa ambil berat pada sayang dan anak2.. Byk lagi la kebaikan abang pada sayang......ya Allah, terima kasih atas anugerah mu ini... Nak nangis kalau cite...sob..sob... sebab terharu... I will love love love love u till jannah...insyaAllah.....






No comments:

Post a Comment