April 10, 2013

Kemalasan melanda...hoho

Salam....

Malas la nak senam.... Alamak, camne ni??? Nak buang 3kg je lagi....lagi sikit je tapi kemalasan melanda. Tahap gaban nye malas! Tapi mkn aku jage.... Not every day take nasi ok.....no no no....! Makan malam lak aku prefer yg light je...selalu aku akan wat milo utk dinner...then makan la biskut ke roti ke atau maggie....hihi..tapi mkn dinner awal dlm pukul 8 supaya cpt hadam...

Kalau rajin dalam kul 10 malam baru aku exercise sikit dlm 20minit...macam biasa, lompat bintang, squat, lunges dan angkat dumbell... Itu pun dah wat aku basah kuyup tau. Pastu baru la mandi dan Zzzzzzz.... :-)

Ok, aku mesti capai berat ideal! Go adah, go adah! Sikit je lagi.....so far aku dah buang 7kg... Bukan senang tau... Sekarang tinggal sikit je lagi.... :-)

Time ni memang semangat nak senam malam nanti...tapi bile tibe malam.....ntah wat ke x :-p haha...hope buat la :-)

Ok, daaaaa

No comments:

Post a Comment