May 9, 2013

Pening! Pening!.. :-(

Salam semua...

adik nampak spt beransur pulih....alhamdulillah... malam tadi dia tak cirit dah...aku pula, masih pening...sakit sgt kpl ni.... ok, 3ari lepas aku demam.. sakit satu badan... muntah, loya, mual, xde selera makan..semua ade.. simtom semua mcm org mengandung tau... huhu..

Mule2 duk riso juga.. kot2 ada isi. Tp smlm dah check mmg confirm xde......wat suspen je kan...haha ...ntah nape kepala sgt la sakit and pening... pastu aku baru terpk yang aku baru je 4hari makan pil perancang yasmin... mungkin ubat ni nak serasi dlm badan aku kot...ntah la...atau ubat ni mmg xserasi langsung dgn aku?? Erm....kalau masih berlanjutan sampai seminggu, aku nak gi klinik wat check up. Tanye doc sendiri.. tapi setau aku pil yasmin ni antara pil perancang yang paling bagus dan tidak memberi kesan pd diri.. mungkin aku je yang sesuai kot...ntah la....

Sekarang ni mmg minyak cap kapak la jd peneman setia... tp aku kalau pening sgt mmg akan muntah tau..then baru akan lega... hope sakit ni tak berlarutan la.... xtahan tau :-(

:-(

3 comments:

  1. ida, aku mula2 dulu mkn pil yasmin juga...simptom jd mcm ko tu jg..pas tu aku gi klinik tanya doc, dia suggest mkn pil gynera..Alhamdulillah, lps tu serasi...Yasmin tu mmg elok especially utk org yg mudah naik berat bdn...tp gynerra pun ok jg..

    ReplyDelete
  2. Yeke zura. Aku ingat pil ni mmg serasi dgn smua org. Gile pening aku. Sakit bdn, mual smua ade. Skang mcmne ek? Bru mkn 6bji. Sok kne gi jmpe doc balik la mcmni. Yg gynerra tu mmg bgus gak ye? Nti aku jmpe doc. Tq zura :-)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete