May 4, 2013

Selamat mengundi~

Hye... Entri ke2 utk hari ini :-)

Esok adalah hari yg sangat penting bagi negara ku yg tercinta, Malaysia.. Hope semua yg layak mengundi pergi keluar mengundi kerana undi kita penentu masa depan negara.. Sgt susah bagi aku untuk memilih siapa pemimpin.

Kali ni adalah tahun pertama aku mengundi. Actually lima tahun lepas aku mendaftar utk mengundi. tak pergi mengundi sebab tarikh undi jatuh pada hari persandingan aku... So, mmg xsempat nak keluar mengundi time tu...so, thn ini tahun pertama nak rase kehangatan mengundi :-) nak rase sgt suasana tu.. Hope everything ok tomorrow...

Walau apapun yang kita pilih, ingatla yang kita 1 malaysia... Jangan la gaduh2.. Bukan dapat ape pun..kita kat sini gaduh, negara luar tgk pun akan berfikiran negatif tentang negara kita.. Bukan kah keamanan dan kesejahteraan yang kita mahukan?

Arap semua nya berjalan lancar esok....semua utk kebaikan bersama.... Amin ya rabbal alamin.....


***peace no war***

No comments:

Post a Comment