May 16, 2013

Suke bile kurus :-)

Salam semua...

Sape suke kurus? Angkat tgn.... saya! Saya! Saya!! Hihi... semua suke kurus terutama nya wanita. Bukan bermakna gemuk tu tak cantik ok... sebenarnya kecantikan bukan pada paras rupa saja... bagi aku ianya menyeluruh. Merangkumi peribadi dalaman dan luaran... kalau orang tu cantik tapi perangai macam #$@*@% £=€.. pun xguna juga kan.. sebab kecantikan datang dari dalam.. ape ni cite pasal cantik pulak.. tau la tuan belog tak cantik pun...huhu...

Eh sebenarnya nak cite pasal kurus la...hihi.. aku suke sgt sebab berat dah menujukkan kepada angka yang positip :-D  yes! Aku berjaya turun berat badan tanpa ubatan. Syabas utk aku.. puji diri sendiri nampak :-)
Yela..setelah bertungkus lumus akhirnya berjaya... so sekarang aku kne maintain je... tak nak berat naik lagi..Melainkan klu aku pregnant mmg xleh nak kata ape :-D

Berat sebelum join diet kamikaze ialah 60kg.. kdg2 klu terOver makan, akan cecah 63kg! Tapi sekarang berat ku around 51kg..horey! Horey!! Bukan mudah utk berada dikedudukan ini ok.. lega sgt sbb dpt buktikan pada mereka yg sukeeeee sgt ckp aku gemuk dulu.. (memang dulu aku gemok)...kekeke... kurus aku bkn semata2 utk cantik...tapi utk kekalkan kesihatan memandangkan dah dekat nak masuk 3 series ni.. risau! Klu tak jage dari sekarang, bile lagi kan... selain tu bile dah kurus ni, encik abang makin geram...haha! Ni xleh cite.. sensooooood sgt....kahkah

Ok2 nanti kite cerita lg ok... nak sambung keje... bye :-)

No comments:

Post a Comment