May 3, 2013

Teringin..... !!

Salam hari jumaat semua.... Sihat tak? Qalesya pulak demam..insyaAllah skit agi sihat la tu...sebab anak mama tu kuat dan aktif! (Pk positip dan hasilnya akn positip:-)

Ok, aku teringin.......! Mengidam......! Kempunan...!! Mcm org mengandung lak kan...oh, tidak sama sekali....yg tu belum lagi ok... Ape yek?? Tula, ni sebab dah terjebak dan menjebakkan diri.....kan dah jadi mcmni :-(

Sebenarnya aku teringin nak beli handphone samsung SIII....!!! Hahaha....... Bestla kat benda alah ni....ntah sape la yg wat aku terjebak nak tukar hndphone ni kan..... Hoho... Tunggu la dulu.... Tengah nak kumpul wit ni..... Bile la agaknye dpt beli ek... Kne tunggu bonus la nampaknye.....lame lg tu :-( harga handphone tak semahal handphone lain...less than 2k...sbb samsung skang dah keluar s4... Cume aku nak dahulukan ape yg penting dulu...so, hold first la...ni kan kehendak, bukan keperluan!!

Xpela adah ooi..... Takat ni pakai la ape yg ade..... Ipad kan ade..... (Ayat nak sejukkan hati)
Nanti ade rezeki, leh la beli....... Ok! Sekarang duk survey jela..... Nak beli tak mampu den :-) Huhu......


Lawa kan warna pink ni...... Saya Suke suke suke :-)



No comments:

Post a Comment