June 6, 2013

Tetibe teringat...

Salam semua... sihat ke? Hihi

Ni tengah sibuk wat keje tetibe teringat zaman mase bernikah dulu.. tetibe lak teringat kan..pelik...hihi

Bukan pe, kenangan yang tak dpt dilupakan sampai la sekarang ni dah 5tahun berlalu...
Masa tu kat surau selepas akad nikah..acara batal air sembahyang... masa en. Hubby nak salam aku.. tok kadi suruh cakap 'sayang, ni mas kawin utk sayang'... yang buat aku terkejut gile time tu... mas kawin aku letak dalam sampul wit raya!! Mse tu mcm2 rase ade..rasa lega dan happy dah akad nikah..pastu lak tbe2 masa salam tu dpt sampul raya. Org lain kawin bukan main cantik lagi mas kawin dorang...jeles aku tau:-(,

masa tetamu menuju ke khemah utk makan, aku tanya en. Hubby..kenapa mas kawin masuk sampul raya.. dia jawab.. 'sorry sayang, mase ondeway datang (pihak laki dari melaka) baru teringat mas kawin. OmG!! Masam mencuka aku time tu...haha...bile teringat pasal benda ni mmg aku gelak sendiri la.. ade ke patut.....benda wajib tu....huhu

Family hubby kelam kabut so dorang pun tak teringat pasal mas kawin...hoho...xpela, alhamdulillah majlis masa tu berjalan dgn sgt lancar...dan alhamdulillah juga dgn mas kwin tu aku beli cincin belah rotan :-) ok, tu je nak cerita pg ni...jom sambung wat keje ! Bubye..

No comments:

Post a Comment