August 10, 2013

Selamat Hari Raya !!

Assalammualaikum....

Selamat hari raya!!! Harini dah syawal ke3 dah... syawal tahun ni amat bermakna sekali.. rase happy sgt pada 1 syawal aritu..walaupun syawal thn ni aku dan keluarga sambut dgn amat sederhana sekali.. syukur semua berjalan lancar dari pagi hingga ke malam...

macam biasa pagi raya dari rumah aku ke rumah mak yang kat sebelah blok aje..hihi.. malam raya aku masak ayam sambal, rendang paru dan nasi impit.. ohye, ptg tu aku masak kek coklat (^_^)

raya thn ni best sebab mostly dapat jumpe semua sedara mara belah abah dan mak aku. Macam tahun lepas aku beraya di melaka. dan yg paling best bile dpt bermaafan dgn seseorang yg hampir setahun kami tidak bertegur sapa (-_-)  syukur aidilfitri thn ni segala menjadi tenang... Alhamdulillah... ♥_♥

pagi ke rumah mak dan terus ke kubur arwah apak... kemudian ke rumah family in law adik di ampang juga... last sekali ke damansara dan melawat kubur arwah opah... malam sebelum magrib dah bertolak balik sebab en. hubby keje malam... dan kesimpulannye... raya ini amat bermakna sebab dpt bersama keluarga tercinta ♥_♥

ok, jom layan picture pula ye (-_^)

No comments:

Post a Comment